Za nami szkolenia dotyczące zarządzania zmianą, przygotowane przez fantastycznych trenerów Superauto.pl – Aleksandrę Paluch i Bartłomieja Klocha.
Podczas pierwszego szkolenia, menedżerowie pracowali nad tym, jak przekazywać ważne informacje swoim zespołom. Ćwiczyli umiejętności na forum, udzielając sobie nawzajem cennych informacji zwrotnych. Dodatkowo, menedżerowie określali emocje, pojawiające się w każdym etapie tego modelu oraz wspólnie opracowywali strategie wspierania swoich zespołów na poszczególnych etapach procesu zmiany.
Menedżerowie nie tylko zdobyli nowe umiejętności, ale także zaangażowali się w praktyczne działania. Każdy z nich miał za zadanie określić, na którym etapie przejścia przez zmianę znajduje się każdy z poszczególnych pracowników i zobowiązał się do wdrożenia jednej, konkretnej czynności, która pomoże zespołowi na tym etapie. Wszyscy menadżerowie, po ukończeniu szkolenia, otrzymali certyfikaty oraz książki – „Gdy góra lodowa topnieje”, które z pewnością dostarczą im dodatkowej wiedzy.
Następnie szkolenie to – „Ja w zmianie”. Uczestnicy rozpoczęli od budowania modelu samochodu z klocków LEGO, aby dosłownie poczuć na własnej skórze proces wprowadzania zmiany. Gra symulacyjna pomogła im zrozumieć, jakie emocje towarzyszą zmianom. Uczestnicy określali swoje emocje na każdym etapie gry symulacyjnej, a następnie dopasowywali je do każdego etapu przejścia przez zmianę. Handlowcy opracowywali także konkretne potrzeby wsparcia od swoich przełożonych i zastanawiali się, jak mogą wzajemnie się wspierać na każdym etapie zmiany.
Kolejne szkolenia już niebawem! Polecamy obserwować Superauto.pl na LinkedInie, gdzie można znaleźć szczegółowe informacje i relacje z wydarzeń.