Od teraz ten legendarny obiekt będzie znany jako Superauto.pl Stadion Śląski.
Nasza współpraca ze Stadionem Śląskim rozpoczęła się już w zeszłym roku, gdy zostaliśmy jego pierwszym partnerem motoryzacyjnym. Teraz robimy kolejny, historyczny krok – stając się pierwszym w historii sponsorem tytularnym tego legendarnego miejsca.
W ramach tej współpracy nie tylko zmienia się nazwa i identyfikacja wizualna stadionu. Nasze zaangażowanie to także realny wkład w rozwój obiektu, jego promocję i zwiększenie dostępności dla mieszkańców regionu. Wierzymy, że dzięki temu Stadion Śląski zyska jeszcze większy potencjał jako centrum wydarzeń sportowych, muzycznych i kulturalnych.
Nasza firma już od dłuższego czasu realizuje swoją strategię CSR poprzez aktywne wspieranie sportu oraz lokalnych organizacji. W związku z pełnieniem funkcji sponsora tytularnego stawiamy sobie trzy główne cele. – Chcemy być jak Stadion Śląski, tzn. kojarzyć się z sukcesem i rekordami, być rozpoznawalni w całej Polsce wśród różnych pokoleń Polaków, a także budzić wyłącznie pozytywne emocje wśród naszych klientów i partnerów biznesowych – wylicza Kamil Makula, Prezes Superauto.pl.
Zmianie nazwy Stadionu Śląskiego towarzyszy kampania reklamowa pod hasłem „Nowa nazwa, ta sama legenda”, w ramach której można usłyszeć spoty radiowe na antenach śląskich rozgłośni oraz zobaczyć bannery reklamowe w Chorzowie, Gliwicach, Zabrzu czy Katowicach.